BOONKEY BEEN TRAPPIN ($)

okie-dokie-froakie:

Not gonna lie, I feel like this commercial was promoting becoming a member of Team Rocket more than becoming a trainer.

lagio:

negro-pleaase:

sick-flip:

li-juu:

jiqqaboo:

phuckindope:

Dubai niggas flex hard.

they really fucking do

lmao this is so damn…I don’t even know but I like it

Like it’s nothin

i have to reblog this every time i see it 

guess i’m going to dubai

lagio:

negro-pleaase:

sick-flip:

li-juu:

jiqqaboo:

phuckindope:

Dubai niggas flex hard.

they really fucking do

lmao this is so damn…I don’t even know but I like it

Like it’s nothin

i have to reblog this every time i see it 

guess i’m going to dubai

chasinls:

eronicem:

kimmyameli:

James Franco tryna hook up with a 17 yr. old?

Wild.

Shit got real.

Was she bad.. Or nah?